21 Mart 2015 Cumartesi

Cilt Bakım : Neutrogena Visibly Clear Blackhead Eliminating Daily Scrub ve Cleansing Lotion

Herkese merhaba ! Ben Tudem Kaya. Bugün sizlere Neutrogena Visibly Clear Blackhead Eliminating adlı ürününü tanıtacağım.

Ürünün vaat ettikleri ; Siyah noktaları önlemek ve ciltteki yağ sorununu ortadan kaldırmak. Ürün, vaat ettikleri özellikleri çok güzel bir şekilde yerine getiriyor. Bu krem jeli kullanmadan önce farklı bir markanın siyah noktalar için olan krem jel ve toniğini kullanmıştım ve cildim toparlamıştı. Bu ürün T bölgemdeki yağların azalmasını sağladı. Toniği de bu konuda çok yardımcı oldu.Fakat bu özellikleri cildinizde görebilmek istiyorsanız günlük olarak kullanmanız gerek. Ben bu üründen çok memnunum, arkadaşlarıma tavsiye ediyorum. Neutrogena Visibly Clear serisindeki tüm krem jellerini almayı düşünüyorum. Eğer siz de benim gibi siyah nokta problemi yaşıyorsanız ve cildiniz yağlıysa tavsiye ederim. 

Watson's'larda 12,25 tl'ye bulabilirsiniz.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder